În situația în care produsele nu se află în stocul curent de marfă, vânzătorul le
poate comanda la furnizor, dacă exista solicitarea din partea clientului, către
departamentul de vânzări. În această situație timpul de livrare depășește termenul
uzual de livrare de 24 h - 5 zile;
De regulă, produsele aflate la precomandă vor fi livrate în termen de o zi din
momentul în care acestea ajung în depozit (excepție fac cazurile în care produsul
necesită vopsire la cod de culoare) sau în maxim 1-3 zile lucrătoare din momentul
ajungerii în depozit, dar nu mai târziu de 15 zile lucrătoare, în situația în care
produsul există pe stoc.
Plata pentru precomenzi se realizează în același mod ca pentru o comanda
normală, prin oricare din metodele de plată acceptate. În oricare dintre situații
(plata la livrare sau plata online) este necesar să așteptați confirmarea telefonică
sau pe email din partea unui operator, în momentul în care produsul devine
disponibil.
Dacă există situații în care preturile sau alte detalii referitoare la
produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului ca au fost
introduse greșit în baza de date, Societatea are dreptul de a anula livrarea
respectivului produs cu condiția de a anunța clientul telefonic/e-mail in cel mai
scurt timp, despre eroarea apăruta, daca produsul nu s-a livrat încă.
O comandă înregistrată nu este o comandă confirmată. După ce comanda este
preluata aceasta urmează a fi procesată de către operatorii noștri în vederea
confirmării și stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-3 zile
lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai mult de 15 zile.