În temeiul OUG nr. 34/2014, în maxim 14 zile de la primirea produsului fizic cumpărătorul are dreptul de a renunța la comandă. În această perioadă cumpărătorul poate solicita returul produsului numai dacă acesta este 100% INTACT. Produsul poate fi returnat și fără ambalajul original.
Solicitarea returului se poate face în scris printr-o declarație ce comunica clar intenția cumpărătorului - plic la poștă, prin e-mail, prin telefon, etc.
Dacă produsul returnat nu este INTACT și astfel Societatea nu mai are posibilitatea de a-l pune în vânzare drept un produs nou ( fie ca este deteriorat, vine cu accesorii lipsa etc), Cumpărătorul este obligat să suporte taxele aferente pentru readucerea produsului în stadiul inițial, după caz.
După ce produsul va fi evaluat de către echipa interna responsabilă, Societatea va comunica cumpărătorului suma aferenta, ce include și manopera de reabilitare a produsului și eventualele piese înlocuite. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce necesita a fi înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Produsele returnate care nu sunt INTACTE și prezintă diferite urme de uzură precum pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc. sunt acceptate returnate
NUMAI după aducerea lor la conformitate, în stadiul inițial, la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat.
În procesul de retur, cumpărătorul poate utiliza orice serviciu de expediție- cheltuielile de transport fiind suportate integral de acesta.